BREAKFAST AT TIFFANY'S


One of the combinations I really like and want to try a little bit more often is wearing cute/formal skirts with casual/oversized shirts. It looks really good for a casual day and even to go to class or work.
I paired my lace skirt with this Breakfast at Tiffany's shirt I have had for a long time but I wear it once in a while, to add a little bit of color I wore my satchel bag as a clutch since I was going for a more casual/formal look.
Thanks for visiting.
xo
G

________________________________________________________________________

Una de las combinaciones que me gustan y quiero intentar más seguido es la de usar faldas con franelas casuales y anchas. Luce súper bien para un día relajado y hasta para ir a clases o a trabajar. 
Combiné mi falda de encaje con esta franela de Breakfast at Tiffany's que tengo desde hace tiempo pero la uso muy poco, usé mi satchel como un clutch para darle un poco de color al look ya que iba por un look más casual y formal.
Gracias por visitar.
Besos,
G

F21 top, skirt & sandalas






No comments:

Post a Comment