A LOT LIKE FALL


I am hoping someday Miami gets cold enough for me to take out my leather jacket (which I love so much) but in the meantime I love wearing this Ann Taylor jacket, every time I wear it, it gets people's attention; the shape, the structure, everything looks amazing with it so I am a little obsessed.
I feel I have been showing outfits that give you that Fall feeling a lot, despite Miami's crazy weather but it always depends on my mood day. So far I am loving it!
Thanks for stopping by.
xo
G

______________________________________________________________________

Estoy en la espera de que Miami algún día brinde algo de frío para poder sacar mi chaqueta de cuero del closet (la cual amo demasiado lol) pero mientras tanto, disfruto muchísimo esta de Ann Taylor, siempre que la uso, me hacen muchos cumplidos, la estructura, la forma, todo lo que me ponga se ve genial con ella asi que, estoy un poco obsesionada.
Siento que he estado mostrando muchos looks que van con la temporada, a pesar del clima loco de Miami pero todo depende siempre de como me sienta en el día, pero hasta ahora me encanta!
Gracias por pasarse.
Besos,
G

Ann Taylor Jacket
F21 top & booties
Furor Moda matte leggings
LC Lauren Conrad sunglasses
Wet Seal necklace







No comments:

Post a Comment