OVERSIZE & NEON TO SCHOOL









When I go to school -which is everyday- all I can think about is comfort. I honestly spend more time at school than at home even some saturdays, so I like to be comfy and be able to walk and do things fast in case I need to. Some days I do like to wear heels and be overdressed, those are usually my "easy" days.
This is my "laid back, I am still hangover from my lazy weekend" look. I love this oversized top, although I have to admit taking the pictures with so much wind was a challenge. I added the pop of neon because, well my vans have been dusty for a looooong time, it was fair to give them another try.

Thanks for visiting.
xo

_____________________________________________________________________________

Cuando voy a la uni -todos los días- solo puedo pensar en comodidad. Honestamente paso más tiempo ahí que en casa, incluso algunos sábados asi que, me gusta estar cómoda y poder caminar y moverme rápido en caso que lo necesite. Algunos días me gusta usar tacones y me visto muy formal, esos son usualmente mis días "fáciles".
Este es mi look "relajado pero aún tengo un poquito de flojera que me quedo del fin de semana". Me encanta este top aunque fue un desafío tomar fotos por el viento que hacía que se abombara jaja. Agregué el toque neón porque bueno mis vans han estado agarrando polvo por demasiado tiempo, era tiempo de darles otra oportunidad.

Gracias por visitar.
Besos,
G

MANGO blouse
Zara shorts
JustFab bag
Vans shoes

2 comments:

  1. ¡Guapa! No había tenido la oportunidad de ver tu blog. Está muy lindo todo. Me encantó este look. ¡Besos! <3

    http://veryladylike.com/

    ReplyDelete