MORE BLUE AND A BOW








I cannot believe I am wearing blue again. Completely unintentional I swear, I had a presentation that day and I was dying to wear this Avenle dress again. I feel this blue is a color that looks good with my skin color, and you know I just LOVE bows. If I could be something in this world I would never choose an unicorn, I will choose a bow; a big giant beautiful bow haha.

As I said, I wore this for a presentation at school. It always amaze me how I attend a fashion school but people never actually dress professional for presentations. To me dressing up is part of good manners as well, I mean I do not think you have to be told each time you have a presentation to dress up, specially if your major is fashion. Is just something always impresses me, but well this is a good look for a presentation at school, or business meeting.

Thanks for visiting.
xo

___________________________________________________________________________

No puedo creer que estoy usando azul de nuevo, pero juro que no es a propósito. Tenía una presentación en la universidad y me moría por usar este vestido de Avenle de nuevo. Siento que este azul va muy bien con mi tono de piel y saben que AMO los lazos. Si yo pudiese elegir ser algo en este mundo, nunca sería un unicornio, sería el lazo más grande y hermoso jajaja.

Como dije, usé esto para una presentación lo que me incita a compartir lo impresionada que estoy cada vez que hay presentaciones y las personas no se visten acorde a ello. Para mi vestire también es parte de buenos modales, yo no creo que se le deba decir a alguien cada vez que tenga una presentación que debe vestirse para ello, especialmente si tu carrera es moda. Es algo que siempre me impresiona, pero bueno este look sirve para una presentación o reunión de negocios.

Gracias por visitar.
Besos,
G

Avenle dress
H&M blazer
Payless heels
Silvano Apparel sunglasses

No comments:

Post a Comment