COZY STRIPES







Mondays are a little hard to me. It is not like I hate them or anything but since I got some rest over the weekend or maybe not so much I am usually super lazy, and it's hard to get up.
That is when outfits like this come out. Not everyday I feel like dressing super formal or elegant or feminine, but of course you will never see me at school wearing gym attire, EVER! lol this is as casual, and comfortable as it can get.

Thanks for visiting.
xo

________________________________________________________________________

Los lunes son un poco dificiles para mi. No es que los odie ni nada pero como los fines de semana a veces descanso o a veces tengo muchas cosas que hacer me siento súper cansada, y es dificil pararse de la cama.
Esos días son los que me pongo outfits asi. No todos los días me siento igual como para ponerme algo elegante o estar formal, pero por supuesto nunca me verán en la universidad usando ropa de gimnasio, NUNCA. Este es el límite que puedo llegar jajaja

Gracias por visitar.
Besos,
G

H&M top & cardigan
F21 heels
Justfab bag

1 comment:

  1. Great Monday look if you ask me! :) Perfectly chic and casual!

    Anna
    alilyloveaffair.com

    ReplyDelete